Joc 02.08.2015

Jocul principal al asociatiei. Duminica de duminica ne vedem pe teren.

Joc 02.08.2015

by trickboy Thu Jul 30, 2015 10:19 am
Atentie celor care au de facut crono veniti la teren pana la ora 08:00 sa puteti verifica replica altfel nu veti putea juca cu replica respectiva. Non Membri intra pe terenul ACC decat insotiti de membri care au raspunderea asupra lor .

07:30 - 08:30 Crono Time
09:00 Se restrictioneaza accesul pe teren / Briefing
09:30 Start Joc

Avand in vedere ca acest joc este unul duminical si nu este un eveniment major, obligativitatea incarcatoarelor MID nu se impune insa cei care vor folosi de tip HICAP vor fi obligati sa joace doar cu unu singur . Recomandam totusi folosirea de MID uri daca ele sunt disponibile.

OBLIGATORIU:

Regulament de ordine interioara citit;
veste reflectorizante;
ochelari de protectie;
masurare replica pe crono ACC.


Cand veniti la briefing, veniti cu vesta reflectorizanta pe voi, sa vedem si noi cati dintre noi nu au vesta. Pentru cei care nu au pustile deja marcate, aka cronografiate, va rugam treceti pe la crono si marcati-va replicile inainte de inceperea jocului.
Pentru cei care nu sunt membri clubului exista o taxa non membru in valoare de 10 Ron.

- Locul de desfasurare al activitatii: NRG PARK LUMINA

REGULAMENT DE VITEZA

0 – 110 m/s == Marcaj VERDE == MED 1m
110 – 125 m/s == Marcaj ALBASTRU == MED 7m
125 – 140 m/s == Marcaj GALBEN == MED 15m (semi only, DOAR replici lungi + factor marire minim X2 , DMR)
125 – 140 m/s == Marcaj GALBEN == MED 15m (full auto, DOAR replici SAW)
140 – 160 m/s == Marcaj Portocaliu == MED 25m (semi only(limitata fizic sau din mosfet), DOAR replici lungi + factor marire minim X3 , DMR2)
140 – 175 m/s == Marcaj ROSU == MED 25m (NUMAI replici bolt action)

REGLEMENTARI CLASE:

L1. max 110 m/s – orice tip de pusca
L2. 110 – 125 m/s – orice tip de pusca
L3. 125 – 140 m/s – side weapon obligatoriu – single only
L4. 140 – 175 m/s – side weapon obligatoriu, doar replici DMR clasa D2 (EBR, Barret, PSG-1) low cap single only & Bolt Action
SAW – side weapon obligatoriu (M249 / RPK / LMG Stoner / PKM / M60 etc.) – orice incarcator

REGLEMENTARI INCARCATOARE

– incarcatoare Mid-Cap – fara restrictii
– incarcatoare Hi-Cap – 1 buc pe replica
– incarcatoare DRUM (SAW Type) acceptate doar pe replici de clasa SAW

REGLEMENTARI FOLOSIREA REPLICILOR

– in interiorul cladirilor se va folosi doar Semi-Only
– replicile SAW nu au voie sa traga in interiorul cladirilor cand se afla in ele, daca functia semi (foc-cu-foc) nu este disponibila

ATENTIE !!!

– Va rugam sa nu lasati gunoaie atat in zona parcarii, cat si in zona de joc.
– Replicile de airsoft trebuiesc transportate de acasa la locul de desfasurare al evenimentului intr o geanta, cu bateria si incarcatorul scoase. Acestea nu trebuie sa fie la vedere, sau intr o alta zona care ar putea ridica semne de intrebare. Facem apel la bunul simt pe care toti il avem, sa avem grija, pentru a ne desfasura activitatea in continuare linsititi.
trickboy

Re: Joc 02.08.2015

by trickboy Sat Aug 01, 2015 10:33 am
[Scenariu De Joc]
Scenariul de maine este urmatorul:
Name: Capturing Saigon
Descriere:
Suntem in Vietnamul anului 1969. Vietnamul de sud (cu capitala la Saigon) este controlat de trupele americane; iar Vietnamul de Nord este controlat de comunistii sustinuti de chinezi si rusi (vietcong). Batalii crancene au loc in padurile sub-tropicale ale vietnamului, la numai cateva sute de KM departare de Saigon, dar ambele armate au pierderi colosale. Realizand ca armatele americane se afla intr-un moment de slabiciune (cadere de moral), conducerea comunista a Vietnamului de Nord, desemneaza pe gen. Fil Mon Sun sa atace Saigonul in speranta ca acest lucru ii va face pe americani sa se retraga. Sun, realizand ca este aproape imposibil sa atace cu toata forta militara a vietcongului (motive cauzate de lipsa de logistica si imposibilitatea de a manevra o armata foarte mare fara a fi detectata de americani), alcatuieste o unitate speciala al carei scop este cucerirea catorva obiectivelor strategice din jurul Saigonului si mentinerea lor pana cand grosul armatei nord-vietnameze reuseste sa sparga frontul si sa se aproprie de oras.
Fara a banui intentiile vietcongului, Us Marines au dislocat in aproprierea Saigonului doar un mic contingent defensiv (Bravo Unit). Rolul acestora este de a proteja urmatoarele obiective de posibile atacuri/sabotaje.
Lista obiectivelor:
- principalul depozit de carburanti -> objective Charlie
- principalul depozit de munitie -> objective Zulu
- aeroportul, -> objective Alpha
- cartierul general al trupelor americane -> objective Hotel
- casa de toleranta a generalului Fil Mon Sun
In cazul unui atac, durata minima pana cand armata americana ar putea sa intervina cu intariri este de 3 ore. (durata maxima a unei runde de joc).

Fiecare obiectiv, va contine un suport de steag, 2 steaguri (unul pentru fiecare echipa), si un caiet pe care se va marca momentul cuceririi obiectivului (ora si minutul)
Forte combatate:
Albastrii -> Us Marines - Bravo Unit
Rosii -> Vietcong Paratroopers
Scopul jocului.
Cucerirea (prin ridicarea steagului propriu - pt fiecare echipa) a unui numar cat mare de obiective.
Desfasurarea Jocului:
Cele 2 armate pornesc din zone opuse.
Cucerirea unui obiectiv se face prin ridicare stegului cu culoarea echipei (rosu/albastru) pe suportul de steag. Daca obiectivul apartine deja echipei adverse, trebuie mai intai 'coborat' steagul acestora.
Odata 'ridicat' steagul obiectivului cucerit, se va marca in caiet mometul cuceriirii (ora si minutul) ca in exemplul urmator:
Code:
Caiet Objective Alpha:
Start game | 09:45
Vietcong | 10:05
Bravo Unit | 10:45
Vietcong | 11:25
End Game | 11:45

Caiet Objective Zulu:
Start game | 09:45
Vietcong | 10:25
Bravo Unit | 11:30
End Game | 11:45
Caiet Objective Hotel:
Start game | 09:45
Bravo Unit | 09:55
Vietcong | 10:35
Bravo Unit | 11:00
End Game | 11:45
Caiet Objective charlie:
Start game | 09:45
Vietcong | 10:00
Bravo Unit | 11:35
End Game | 11:45
Pentru a nu exista suspicini de fraudare a timpilor NU SE ADMIT STERGERI/TAIETURI PE CAIET (Atentie cum notati in caiet !!!!)
Conditii de victorie
1) FAST WIN: Una din echipe reuseste sa cucereasca, la un moment dat toate obiectivele. (toate cele 5 steaguri ale unei echipe sunt 'sus' in acelasi timp)
2) Daca dupa 3 ore de joc, nu s-a desemnat o echipa castigatoare (pe calea rapida), atunci se trece la totalizarea timpilor in care fiecare echipa a detinut un obiectiv. Fiecare minut in care a fost tinut 1 obiectiv, reprezinta 1 punct pe tabela de scor (care se calculeaza la final); fiecare minut in care au fost tinute 2 obiective reprezinta 2 puncte, 3 obiective = 3 puncte, 4 obiective = 4 puncte, (5 = victory )
Alte Reguli:
NOTAREA IN CAIET SE VA FACE DUPA RIDICAREA STEAGULUI SI NU INAINTE! Astfel daca jucatorii dintr-o echipa, care incearca sa ridice un steag sunt eliminati inainte sa termine sa ridice steagul propriu acesti au obligatia de a lasa suportul de steag asa cum l-au gasit (fara steag daca obiectivul nu a fost cucerit de echipa adversa pana in acel moment sau cu steagul echipei adverse..... )
Se joaca cu respawn. Timpul de respawn este de 10 minute. Zonele de start sunt considerate zone de respawn. Nu se admit atacuri, de orice fel, in zonele de respawn.
Fiecare echipa are un ofiter in componenta sa. Acesta are timpul de respawn de 2 minute pe teren dar fiecare eliminare a acestuia va costa echipa sa 10 de puncte.
Vietnamezii aparand-usi tara vor stii exact unde este locatia steagurilor, in timp ca americanii vor stii doar zona aproximativa

IN FIECARE DIN CELE DOUA ECHIPE VOR FII OAMENI INFILTRATI AI CELEILALTE ECHIPE. In cazul in care aveti suspicuni ca unul din membrii echipei voastre, s-ar putea sa joace la dublu, il puteti perchezitiona, el va avea tot timpul asupra lui un obiect ce nu are nici o treaba cu jocul de airsoft. In cazul in care l-ati deconspirat, il impuscati si il trimiteti la adevarata lui echipa sa-si faca respawn-ul, acesta urmand sa joace doar alaturi de acestia de acum inainte

(Scenariu scris de catre Liviu Cuharez)

Image
trickboy

Sort By

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

Jump To